شفیعی, علی, رضا میرابی, وحید. (1397). بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهر‌ه‌وری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(3(46)پاییز), 233-260.
علی شفیعی; وحید رضا میرابی. "بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهر‌ه‌وری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 3(46)پاییز, 1397, 233-260.
شفیعی, علی, رضا میرابی, وحید. (1397). 'بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهر‌ه‌وری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(3(46)پاییز), pp. 233-260.
شفیعی, علی, رضا میرابی, وحید. بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی بهر‌ه‌وری در شرکت های بزرگ صنعت فولاد. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 12(3(46)پاییز): 233-260.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب