پاسبار, سمیرا, سامری, مریم. (1397). رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(56), 37-60.
سمیرا پاسبار; مریم سامری. "رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 56, 1397, 37-60.
پاسبار, سمیرا, سامری, مریم. (1397). 'رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(56), pp. 37-60.
پاسبار, سمیرا, سامری, مریم. رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 13(56): 37-60.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب