1.

تبیین فرسودگی تحصیلی بر اساس توانایی حل مساله با میانجی گری تاب آوری در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه

صفحه 1-24
اقدس اعرابیان؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

2.

اثربخشی آموزش فلسفه برای کودکان (فبک) بر افرایش واژگان زبان انگلیسی دانش آموزان

صفحه 25-36
هما ایمانی؛ قدسی احقر؛ مریم سیف نراقی

3.

رابطه نیازهای اساسی روان شناختی و خود شناسی با سبک ترجیحی تدریس با میانجیگری مهارت تفکر انتقادی در معلمان دوره ابتدایی

صفحه 37-60
سمیرا پاسبار؛ مریم سامری

4.

رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت مدیر عامل و متغیرهای مالی

صفحه 61-78
علی تقوی مقدم؛ ابوالقاسم مسیح آبادی؛ محمدرضا شورورزی؛ علیرضا مهر آذین

5.

مقایسه کنش های اجرایی« برنامه ریزی شناختی، بازداری پاسخ، عملکرد پیوسته و حافظه فعال» در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن

صفحه 79-100
هادی تقی زاده؛ امان ا... سلطانی؛ حمدا... منظری توکلی؛ زهرا زین الدینی میمند

6.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی با روش قصه‌گویی بر رفتارهای اجتماعی و احساس تنهایی دانش‌آموزان پرخاشگر

صفحه 101-124
عباسعلی حسین خانزاده؛ هما فلاح سراوانی؛ فهیمه ایمن خواه؛ محبوبه طاهر

7.

نقش آموزه‌های تربیتی ادیان توحیدی بر توسعه گردشگری پایدار شهر اصفهان

صفحه 125-152
حمیدرضا عشقی پور؛ ابراهیم فیاض؛ عبدالله بیچرانلو

8.

تحلیل سؤال‌های آزمون علوم تجربی پایه ی نهم استان کرمانشاه و هم ترازی آن‌ها با ابعاد طبقه بندی اندرسون و کراتول

صفحه 153-180
فرامرز ملکیان؛ سیدمحمدرضا مصطفایی؛ فتانه خاکره؛ زینب فرجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب