پربرتاوشی, محبوبه, برجعلی, احمد, کیامنش, علیرضا. (1397). نقش میانجی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین اهمال‌کاری تحصیلی و عواطف مثبت و منفی در دانش‌آموزان دبیرستانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(3), 53-70.
محبوبه پربرتاوشی; احمد برجعلی; علیرضا کیامنش. "نقش میانجی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین اهمال‌کاری تحصیلی و عواطف مثبت و منفی در دانش‌آموزان دبیرستانی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 3, 1397, 53-70.
پربرتاوشی, محبوبه, برجعلی, احمد, کیامنش, علیرضا. (1397). 'نقش میانجی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین اهمال‌کاری تحصیلی و عواطف مثبت و منفی در دانش‌آموزان دبیرستانی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(3), pp. 53-70.
پربرتاوشی, محبوبه, برجعلی, احمد, کیامنش, علیرضا. نقش میانجی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین اهمال‌کاری تحصیلی و عواطف مثبت و منفی در دانش‌آموزان دبیرستانی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 12(3): 53-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب