1.

شناسایی و سنجش وضعیت پیشایندها و پسایندهای چابکی سازمانی ادارات آموزش و پرورش کشور در یک مدل فرایندی

صفحه 9-29
مهدیه ابوالقاسمی؛ علی‌اصغر شریفی؛ محمدنقی ایمانی

2.

اثربخشی امیددرمانی گروهی مبتنی بر رویکرد اسنایدر بر باورهای خودکارآمدی تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان

صفحه 31-51
فاطمه بیان فر

3.

نقش میانجی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین اهمال‌کاری تحصیلی و عواطف مثبت و منفی در دانش‌آموزان دبیرستانی

صفحه 53-70
محبوبه پربرتاوشی؛ احمد برجعلی؛ علیرضا کیامنش

4.

تاثیر بازی‌های مجازی بر رفتار شهروندی، خودکنترلی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم شهر شیراز

صفحه 71-86
شهربانو تاجیکی؛ سپیده صفرپور دهکردی

5.

مدل‌یابی چابک‌سازی منابع انسانی بر اساس رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد (مطالعه موردی)

صفحه 87-108
ناهید خدابنده؛ نبی اله محمدی؛ هما درودی؛ علی منصوری

6.

تاثیر راهبرد آموزشی KWL بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی درس دین و زندگی دانش‌آموزان

صفحه 109-122
علیرضا دولتی میاندواب؛ فریبرز درتاج؛ نورعلی فرخی

7.

ارتباط بین سبک های رهبری مدیران با توانمندی کارکنان تربیت بدنی آموزش پرورش شهر تهران

صفحه 123-139
علی محمد مبصر آزاد؛ خدابخش راهدار

8.

رابطه راهبردهای مدیریت دانش، مهارت‌های کارآفرینی و توانمندسازی کارکنان با اثربخشی سازمانی و ارائه الگوی مناسب

صفحه 141-160
غلامرضا زند؛ قدسی احقر؛ امینه احمدی

9.

ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدارس مقطع متوسطه اول (مطالعه موردی: استان خراسان رضوی)

صفحه 161-179
احمد طاهری؛ علی تقی پور ظهیر؛ پریوش جعفری

10.

بررسی تاثیر آموزش های پیش دبستانی بر رشد مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول دوره ابتدایی

صفحه 181-208
خلیل غفاری؛ مریم سرلک؛ حسین داوودی

11.

شناسایی مولفه‌های سرمایه اخلاقی سازمان‌ها (مطالعه موردی)

صفحه 209-223
مصطفی قاسمی؛ بابک جمشیدی نوید؛ مهرداد قنبری؛ علیرضا مرادی

12.

طراحی الگو و اعتباربخشی بالندگی سازمانی

صفحه 225-241
حسن کاظمی کیا؛ امینه احمدی؛ قدسی احقر

13.

شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد تجاری‌سازی دانش در دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 243-259
سیدسینا منتظر؛ کیومرث نیاز آذری؛ ترانه عنایتی

14.

مولفه‌های موثر بر تجاری‌سازی دانش بر اساس مدیریت دانش

صفحه 261-278
عباس میر؛ مهدی باقری؛ سیداحمد هاشمی

15.

میزان هم‌خوانی برنامه‌درسی معارف اسلامی (محتوی و اهداف) دوره عمومی آموزش و پرورش ایران با اهداف (شایستگی‌های پایه) سند تفصیلی برنامه‌درسی ملی

صفحه 279-295
محمد علی احمدوند؛ محمد رحیم نوری؛ محمد غفاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب