Goldehan, Aysuda, Karimi, Fariba, Nadi, Mohammad Ali. (1398). The Identification of Components of Customer Orientation Culture in Iranian Educational System. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), 59-70.
Aysuda Goldehan; Fariba Karimi; Mohammad Ali Nadi. "The Identification of Components of Customer Orientation Culture in Iranian Educational System". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 2, 1398, 59-70.
Goldehan, Aysuda, Karimi, Fariba, Nadi, Mohammad Ali. (1398). 'The Identification of Components of Customer Orientation Culture in Iranian Educational System', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(2), pp. 59-70.
Goldehan, Aysuda, Karimi, Fariba, Nadi, Mohammad Ali. The Identification of Components of Customer Orientation Culture in Iranian Educational System. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 1(2): 59-70.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب