مهدی زاده, حسین, فتحی, رقیه. (1392). مقایسه تأثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانش‌آموزان ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3 (پیاپی 11)), 113-127.
حسین مهدی زاده; رقیه فتحی. "مقایسه تأثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانش‌آموزان ابتدایی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 3 (پیاپی 11), 1392, 113-127.
مهدی زاده, حسین, فتحی, رقیه. (1392). 'مقایسه تأثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانش‌آموزان ابتدایی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(3 (پیاپی 11)), pp. 113-127.
مهدی زاده, حسین, فتحی, رقیه. مقایسه تأثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانش‌آموزان ابتدایی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 3(3 (پیاپی 11)): 113-127.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب