1.

رابطه میزان استفاده از بازی‎های رایانه‎ای با سلامت روانی و عملکرد ‎تحصیلی دانش‎آموزان

صفحه 5-20
سعید صفاریان همدانی؛ محبوبه عبداللهی؛ حسین دایی زاده؛ یعقوب بیات

2.

اعتباریابی پرسش نامه نگرش به اینترنت در نمونه‌ای منتخب از دانشجویان

صفحه 21-39
محمدعلی زکی

3.

شناسایی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش فن‌آوری آموزش از دور در بین دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

صفحه 41-55
محمد علی جوادی بورا؛ حسین نجفی؛ محمدرضا سرمدی؛ رضا نوروززاده

4.

بررسی موانع بهره گیری از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند تدریس و یادگیری از دیدگاه دبیران ناحیه دو استان قم

صفحه 57-70
مهران فرج اللهی؛ مهدی معینی کیا؛ رضا عباسی

5.

بررسی جایگاه شهروند الکترونیک در کتاب کار و فن‌آوری پایه ششم ابتدایی

صفحه 71-88
ابراهیم محمدجانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ فرخنده مفیدی

6.

نقش بازی رایانه‌ای دایمنشن بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ریاضی با توجه به پیش‌دانسته‌های زبان و ریاضی دانش‌آموزان

صفحه 89-113
بهرام صالح صدق پور؛ فاطمه غلامرضائی

7.

مقایسه تأثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانش‌آموزان ابتدایی

صفحه 113-127
حسین مهدی زاده؛ رقیه فتحی

8.

تأثیر آموزش‌های شهروندی بر افزایش آگاهی شهروندی کودکان هشت‌ساله شهر اصفهان (با تأکید بر نرم‌افزارهای چند‌رسانه‌ای)

صفحه 129-150
بدری شاطالبی؛ اکرم قپانچی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب