نعامی, عبداله, افتخاری سینجانی, سیده شیما, شهری مجارشین, علی اکبر. (1396). بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(5), 1-12.
عبداله نعامی; سیده شیما افتخاری سینجانی; علی اکبر شهری مجارشین. "بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 5, 1396, 1-12.
نعامی, عبداله, افتخاری سینجانی, سیده شیما, شهری مجارشین, علی اکبر. (1396). 'بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(5), pp. 1-12.
نعامی, عبداله, افتخاری سینجانی, سیده شیما, شهری مجارشین, علی اکبر. بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(5): 1-12.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب