1.

بررسی نقش مسئولیت‌های اجتماعی، کیفیت خدمات و هویت مشترک سازمان و مشتری بر رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)

صفحه 1-12
عبداله نعامی؛ سیده شیما افتخاری سینجانی؛ علی اکبر شهری مجارشین

2.

بررسی تأثیر برنامه‌ریزی منابع سازمانی، مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت منابع انسانی بر عملکرد شرکت

صفحه 13-32
غلامرضا خرمی؛ احد محمودزاده

3.

دسته‌بندی توانمندسازهای چابکی تأمین‌کنندگان در صنعت قطعه‌سازی خودرو

صفحه 33-50
مصطفی ضیائی حاجی پیرلو

4.

تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو)

صفحه 51-67
محمد محمودی میمند؛ فاطمه شعبان نژاد

5.

تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ترجیحات مشتری

صفحه 68-77
سیامک فرخی؛ علی یاوری؛ جعفر بیک زاد

6.

ارزیابی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد صادرات با تاکید بر نقش میانجی همکاری و تعهد سازمانی (مطالعه موردی: شرکت اسنوا)

صفحه 78-99
هما کاوسی کلجاهی؛ حسین بوداقی خواجه نوبر

7.

مدیریت استراتژیک دانش در سازمان با رویکرد تکنولوژی اطلاعات

صفحه 99-123
ناصر فقهی فرهمند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب