محمودی میمند, محمد, شعبان نژاد, فاطمه. (1396). تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(5), 51-67.
محمد محمودی میمند; فاطمه شعبان نژاد. "تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 5, 1396, 51-67.
محمودی میمند, محمد, شعبان نژاد, فاطمه. (1396). 'تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(5), pp. 51-67.
محمودی میمند, محمد, شعبان نژاد, فاطمه. تأثیر CRM و ERP بر ارزش عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش میانجی سیستم‌ و فرآیند یکپارچه (مطالعه موردی: شرکت محورسازان ایران‌خودرو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 2(5): 51-67.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب