Parsa Asl, Mojtaba, Vosoughi, Marjan. (1397). Mapping Reading Anxiety on Reading Strategy Uses among Iranian Students with Diverse Proficiency Levels. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(23), 125-150. doi: 10.30495/jal.2019.664543
Mojtaba Parsa Asl; Marjan Vosoughi. "Mapping Reading Anxiety on Reading Strategy Uses among Iranian Students with Diverse Proficiency Levels". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 23, 1397, 125-150. doi: 10.30495/jal.2019.664543
Parsa Asl, Mojtaba, Vosoughi, Marjan. (1397). 'Mapping Reading Anxiety on Reading Strategy Uses among Iranian Students with Diverse Proficiency Levels', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(23), pp. 125-150. doi: 10.30495/jal.2019.664543
Parsa Asl, Mojtaba, Vosoughi, Marjan. Mapping Reading Anxiety on Reading Strategy Uses among Iranian Students with Diverse Proficiency Levels. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 11(23): 125-150. doi: 10.30495/jal.2019.664543


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب