تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,621 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,331,158 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,377,570 |
پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان: روش اجرا و نمره گذاری (نسخه فارسی) | ||
روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی | ||
مقاله 9، دوره 14، شماره 54، دی 1396، صفحه 215-217 اصل مقاله (220.59 K) | ||
نوع مقاله: آزمون روانی | ||
نویسندگان | ||
سهراب امیری* 1؛ امیر قاسمینواب2؛ یوسف جمالی3 | ||
1دکتری روانشناسی شناختی | ||
2کارشناسی ارشد روانشناسی | ||
3کارشناسی ارشد مشاوره | ||
مراجع | ||
امیری، س.، قاسمینواب، ا. و جمالی، ی. (1395). ویژگیهای روانسنجی پرسشنامة حرمت خود مشروط نوجوان. روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، 13(50)، 219 -209.
Harter, S. (1988). Manual for the Self-Perception Profile for Adolescents. Denver, CO: University of Denver.
Harter, S. (1999).The construction of the self. New York: Guilford Press.
Marsh, H. W. (1992). Self-Description Questionnaire (SDQ) II: A theoretical and empirical basis for the measurement of multiple dimensions of adolescent self-concept. A test manual and research monograph. Australia: University of Western, Sydney, Faculty of Education.
Marsh, H. W., & Shavelson, R. (1985). Self-concept: Its multifaceted, hierarchical structure. Educational Psychologist, 20,107–125.
Shavelson, R. J., Hubner, J. J., & Stanton, G. C. (1976). Self-concept: Validation of construct interpretations. Review of Educational Research, 46, 407–441.
Wouters, S., Verschueren, K., Briers, V., & Janssen, R. (2016). Development and validation of a Self-esteem Contingency Questionnaire for Adolescents. Personality and Individual Differences, 99, 295–301. | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 209 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 176 |