1.

نقش واسطهای پایداری روانی در رابطة بین شیوه های والدگری و تبلور وجودی

صفحه 107-120
امیرعباس فاتحی دهاقانی؛ فریده یوسفی

2.

چشم‌انداز زمان آینده و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای خود‌نظم‌جویی بلندمدت و ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی

صفحه 121-134
محسن افشاری؛ میثم شیرزادی‌فرد؛ رضا قربان‌جهرمی

3.

شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش‌آموزان جهشی پایة چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می‌شود؟

صفحه 135-146
حمیدرضا حسن‌آبادی؛ ابراهیم طلایی؛ آزاده سیدمیرزایی جهقی؛ گلرخ برارپور

4.

ساختار عاملی و همسانی درونی یک مقیاس هویت اخلاقی

صفحه 147-153
زهره مجدآبادی

5.

رابطة سبک‌های دلبستگی و پرخاشگری ارتباطی پنهان: با واسطه‌گری احساس شرم و گناه

صفحه 155-172
سمانه خزاعی؛ شکوه نوابی‌نژاد؛ ولی اله فرزاد؛ کیانوش زهراکار

6.

شیوه‌های والدگری و پرخاشگری: نقش واسطه‌ای سبک‌‌های حل مسئله

صفحه 173-186
پریسا محمدی؛ محبوبه فولادچنگ

7.

اثربخشی مداخلة مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر نشانه‌های نارسایی توجه/ فزون‌کنشی زیر آستانة تشخیص و مشکلات برونی‌سازی نوجوانان

صفحه 187-201
اشکان ناصح؛ لیلا حیدری نسب؛ محمدرضا شعیری

8.

پیش‌بینی نشانه‌های درونی‌سازی و برونی‌سازی‌ در نوجوانان بر اساس ادراک محتوا و فرایند خانواده

صفحه 203-214
ملیحه میرزایی؛ رامین هاشمی گشنیگانی؛ شهلا پاکدامن؛ الهه حجازی موغاری

9.

پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان: روش اجرا و نمره گذاری (نسخه فارسی)

صفحه 215-217
سهراب امیری؛ امیر قاسمی‎نواب؛ یوسف جمالی

10.

مسیرهای دستیابی به شبکه‌ها، انجمن‌‌ها و منابع علمی روان‌‌شناختی

صفحه 218-219
محمد دربان

11.

تقویم مجامع ملی و بین المللی

صفحه 220-221
کیانا عسگری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب