جعفری, علی, بخشی, مهدیه. (1398). بررسی رابطه تبلیغات رسانه ای با میزان اعتماد مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(1), 19-36.
علی جعفری; مهدیه بخشی. "بررسی رابطه تبلیغات رسانه ای با میزان اعتماد مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16, 1, 1398, 19-36.
جعفری, علی, بخشی, مهدیه. (1398). 'بررسی رابطه تبلیغات رسانه ای با میزان اعتماد مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 16(1), pp. 19-36.
جعفری, علی, بخشی, مهدیه. بررسی رابطه تبلیغات رسانه ای با میزان اعتماد مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 16(1): 19-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب