1.

رابطه سرمایه اجتماعی و سلامت سازمانی با نقش میانجی جامعه‌پذیری سازمانی

صفحه 1-18
علی خوش روزی ساروی؛ بهرنگ اسماعیلی شاد

2.

بررسی رابطه تبلیغات رسانه ای با میزان اعتماد مصرف کنندگان (مطالعه موردی: شهروندان بالای 18 سال شهر اردبیل)

صفحه 19-36
علی جعفری؛ مهدیه بخشی

3.

مطالعه‌ی جامعه شناختی دروغ‌گویی در بین زوجین شهر تهران

صفحه 37-55
سمیه قاسمی؛ حسن محدثی گیلوایی

4.

بررسی اثر باورهای دینی- ملی بر فردگرایی عمودی (موردمطالعه: شهروندان شهر تهران)

صفحه 56-72
فرشاد نجفی اسدالهی؛ مجید کفاشی؛ بهرنگ صدیقی

5.

نقش اعتماد اجتماعی و استفاده از شبکه‏ های اجتماعی مجازی بر سرمایه فرهنگی شهروندان تهرانی

صفحه 73-92
زهرا نورانی آسیابر؛ طهمورث شیری؛ رضاعلی محسنی

6.

بررسی تأثیر نوسازی بر سردرگمی نقش جوانان (مورد مطالعه: جوانان 20 تا 30 سال شهر اراک)

صفحه 93-112
مرتضی نجیمی؛ معصومه اسمعیلی؛ ابراهیم نعیمی

7.

عوامل اجتماعی مؤثر بر بزهکاری دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان مهاباد

صفحه 113-130
حسام نصیری؛ عبدالله محمدیان؛ نعمت الله تقوی

8.

نوع تقسیم کار و مدیریت احساس زنان شاغل در خانواده (مورد مطالعه: زنان شاغل شهر زاهدان)

صفحه 131-147
زینب هاشمی باغی؛ فرح ترکمان؛ باقر ساروخانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب