صالحی صدقیانی, جمشید, قاسم زاده گوری, فاطمه, بختیاری, شایان. (1398). بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), 143-168.
جمشید صالحی صدقیانی; فاطمه قاسم زاده گوری; شایان بختیاری. "بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 42, 1398, 143-168.
صالحی صدقیانی, جمشید, قاسم زاده گوری, فاطمه, بختیاری, شایان. (1398). 'بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(42), pp. 143-168.
صالحی صدقیانی, جمشید, قاسم زاده گوری, فاطمه, بختیاری, شایان. بررسی تاثیر ارزش ادراک‌شده برند، درگیری مصرف‌کننده و رضایت مشتری بر وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مطالعه موردی: مشتریان بیمه سامان). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(42): 143-168.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب