استواری, آرش, آقایی, مهران, محمدی, محسن. (1398). تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), 18-35.
آرش استواری; مهران آقایی; محسن محمدی. "تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 43, 1398, 18-35.
استواری, آرش, آقایی, مهران, محمدی, محسن. (1398). 'تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), pp. 18-35.
استواری, آرش, آقایی, مهران, محمدی, محسن. تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(43): 18-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب