1.

سنجش و اندازه گیری فرهنگ و جو سازمانی و تجزیه و تحلیل آن جهت ارائه راهکارهای بهبود

صفحه 1-17
رامین ابوالحسنی؛ احمدرضا کسرائی

2.

تأثیر نگرش به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات سرزبانی الکترونیکی و نگرش نسبت به وبسایت بر اثربخشی تبلیغات سرزبانی الکترونیکی(موردمطالعه:صنعت خرده فروشی-آنلاین)

صفحه 18-35
آرش استواری؛ مهران آقایی؛ محسن محمدی

3.

بررسی تأثیر محرکه‌ای ارزش برند بر ارزش برند مشتری محور (موردمطالعه : مشتریان و مخاطبان برند نایکی در شهر تهران)

صفحه 36-48
سمانه نژاد یوسفی؛ حسن اسماعیل پور

4.

رابطه دو سو توانی سازمانی و راهبرد‌های رقابتی (رهبری هزینه، تمایز و تمرکز)

صفحه 49-69
حسین رجب دری؛ ذبیح اله خانی معصوم آبادی

5.

شناسایی عوامل تاثیرگذار برتوسعه تجارت الکترونیک با تاکید بر نقش شبکه های اجتماعی

صفحه 70-87
نرگس دل افروز؛ امیرعلی تقوی؛ علی قاسمی؛ سیامک جعفری

6.

ارائه الگویی از اثر متغیرهای هوش هیجانی بر مولفه های سرمایه فکری به منظور طراحی استراتژی های رقابتی در دانشگاه ها ( مطالعه ی موردی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان)

صفحه 88-104
محمدحسین رنجبر؛ مهدی باقری؛ مظفر اسپید

7.

طراحی و تبیین مدل بومی ویژگی های فردی کار آفرین جهت انتخاب سرمایه گذاری مخاطره پذیر در شرکت های نوپا: پژوهشی آمیخته

صفحه 105-132
محمدرضا رادفر؛ غلامرضا زمردیان؛ منصوره علیقلی؛ مهرزاد مینویی؛ فرهاد حنیفی

8.

تبیین نظریه مسئولیت اجتماعی جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر حکمرانی خوب

صفحه 133-157
زین العابدین امینی سابق؛ هادی ردایی؛ احسان ساده

9.

بررسی پدیده ضربه قوچ و نقش آن در شکست کسب و کارها

صفحه 158-174
مجید سعیدیان

10.

سنجش تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بر رضایت مشتری در تجارت B2B (مورد مطالعه : شرکت افرانت)

صفحه 175-200
فاطمه صدرایی سینک؛ محمدرضا بابایی؛ محمد حسن تابش

11.

بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاست های مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 201-224
مهرانه بهمنش؛ صدیقه طوطیان؛ نیلوفر میرسپاسی

12.

دفاع از منافع عمومی در موافقتنامه تریپس و سازمان تجارت جهانی

صفحه 225-237
احمد علمشاهی؛ ابراهیم معینی؛ فاطمه عاشری

13.

بررسی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری صنعت هتلداری در ایران

صفحه 238-253
مسعود غلامی؛ حسین وظیفه دوست

14.

ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روش‌های فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی (F.D.AHP) و تاپسیس فازی (F.TOPSIS) مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران

صفحه 254-281
محسن قشلاقی

15.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)

صفحه 282-310
نجم الدین موسوی؛ راضیه فعلی؛ محمد بوعذار

16.

بررسی نقش سواد مالی و دانش مالی در تصمیم گیری سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری

صفحه 311-335
محمد میرمحمدی صدرآبادی؛ حامد شاکریان

17.

توسعه مدل ریاضی موازنه زمان-هزینه-کیفیت در شبکه هایCPM با تعیین اقتصادی‌ترین ترکیب کاهش زمان فعالیت ها برای تکمیل پروژه در یک تاریخ مشخص و تحلیل نتایج مدل بر اساس الگوی کسب و کار استروالدر

صفحه 336-361
احسانه نظری؛ نصرت الله شادنوش؛ طهمورث سهرابی

18.

ارزیابی نقش گرایش به مد و محیط فروشگاه بر روی رفتار خرید تفننی مبتنی بر مد

صفحه 362-383
راضیه کوکبی؛ علیرضا سلامی؛ حمیدرضا نعمتی

19.

شناسایی پیشران های کلیدی موثر بر آینده نفت خام در افق 1414 با استفاده از روش تحلیل اثرات متقاطع

صفحه 384-409
هدایت امیری؛ سیداکبر نیلی پور طباطبایی

20.

بررسی تاثیر بین تجربه مشتری و وفاداری نگرشی و رفتاری بر میزان سرمایه گذاری مشتریان موسسه اعتباری کوثر اصفهان

صفحه 410-430
مهدی نصراصفهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب