موسوی, نجم الدین, فعلی, راضیه, بوعذار, محمد. (1398). بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), 282-310.
نجم الدین موسوی; راضیه فعلی; محمد بوعذار. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 43, 1398, 282-310.
موسوی, نجم الدین, فعلی, راضیه, بوعذار, محمد. (1398). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(43), pp. 282-310.
موسوی, نجم الدین, فعلی, راضیه, بوعذار, محمد. بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطه ای، ارزش ادراک شده برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه ای: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی شهر خرم آباد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(43): 282-310.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب