حسین زاده, فاطمه, رستگار پور, حسن, محمدحسنی, نسرین, سلیمی, ساسان. (1398). تأثیر طراحی چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر اصول نظریه بارشناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(2 (پیاپی38)), 5-25.
فاطمه حسین زاده; حسن رستگار پور; نسرین محمدحسنی; ساسان سلیمی. "تأثیر طراحی چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر اصول نظریه بارشناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 2 (پیاپی38), 1398, 5-25.
حسین زاده, فاطمه, رستگار پور, حسن, محمدحسنی, نسرین, سلیمی, ساسان. (1398). 'تأثیر طراحی چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر اصول نظریه بارشناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(2 (پیاپی38)), pp. 5-25.
حسین زاده, فاطمه, رستگار پور, حسن, محمدحسنی, نسرین, سلیمی, ساسان. تأثیر طراحی چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر اصول نظریه بارشناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 10(2 (پیاپی38)): 5-25.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب