1.

تأثیر طراحی چندرسانه‌ای آموزشی مبتنی بر اصول نظریه بارشناختی بر یادگیری، یادداری و انگیزه پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی

صفحه 5-25
فاطمه حسین زاده؛ حسن رستگار پور؛ نسرین محمدحسنی؛ ساسان سلیمی

2.

تبیین نرخ ماندگاری بر اساس انواع تعامل دانشجویان در بستر یادگیری الکترونیکی

صفحه 27-48
فاطمه نارنجی ثانی؛ زینب السادات مصطفوی؛ احمد کیخا؛ رحیم عبادی

3.

تعیین رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی کارکنان با نقش میانجی میزان استفاده از فناوری اطلاعات اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 49-67
فاطمه صغری سینا؛ نسترن خالقی رستمی

4.

ارزیابی میزان بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک و تأثیر آن بر بهینه‌سازی سرمایه های فکری در سازمان(مورد مطالعه:شرکت مخابرات شهر تهران)

صفحه 69-87
مسعود مندعلی؛ مریم سلیمانی؛ ابوالقاسم باقری؛ حسین ستوده ارانی

5.

سنتزپژوهی مولفه های تاثیرگذار بر پذیرش رایانش ابری در آموزش عالی : ارائه یک الگو

صفحه 89-113
فاطمه فیروزی؛ زهرا طالب؛ نیره شاه محمدی

6.

معرفت‌شناسی سواد رسانه ای در نظام های آموزشی کانادا و ژاپن به‌منظور الگوی بومی‌سازی سواد رسانه‌ای در ایران

صفحه 115-135
عزت علیقارداشی؛ محمد سیفی؛ خلیل غفاری؛ علیرضا پویا

7.

ارزیابی اثربخشی استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری و شبکه های اجتماعی بر نگرش ریاضی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول

صفحه 137-153
مریم ایرانشاهی؛ محمد خلیلی درمنی

8.

طراحی برنامه درسی مجازی در درس علوم اول متوسطه (پایه نهم)

صفحه 155-173
فرشته افکاری؛ غلامعلی احمدی؛ سیده فاطمه شمشیرگران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب