دل‌افروز, نرگس, قلی‌پور سلیمانی, علی, گلی, آرمین. (1396). بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(ویژه‌نامه), 29-39.
نرگس دل‌افروز; علی قلی‌پور سلیمانی; آرمین گلی. "بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, ویژه‌نامه, 1396, 29-39.
دل‌افروز, نرگس, قلی‌پور سلیمانی, علی, گلی, آرمین. (1396). 'بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(ویژه‌نامه), pp. 29-39.
دل‌افروز, نرگس, قلی‌پور سلیمانی, علی, گلی, آرمین. بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(ویژه‌نامه): 29-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب