1.

جایگاه استراتژی‌های خطرپذیر جدید بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های کارآفرین

صفحه 1-7
سید مهدی الوانی؛ داود حسین پور؛ حامد گنجی‌زاده مرادلو

2.

تحلیل تاثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی

صفحه 9-18
علی شائمی برزکی؛ هادی تیموری؛ مریم عبدی

3.

بکارگیری روش تلفیقیQFD-AHP در راستای بهبود ارائه سرویس‌های اینترنتی

صفحه 19-27
جلال حقیقت منفرد؛ احمدرضا اعتمادی

4.

بررسی تطبیقی تأثیر کیفیت خدمات، تصویر شرکت و رضایت بر نیات رفتاری مشتریان

صفحه 29-39
نرگس دل‌افروز؛ علی قلی‌پور سلیمانی؛ آرمین گلی

5.

بهسازی رفتارهای شهروندی سازمانی با ایجاد محیط سازمانی مطلوب

صفحه 41-51
محمد صائبی؛ وحید حاجی‌لو

6.

بررسی تاثیر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر چابکی سازمانی

صفحه 53-62
سید یاسر ابراهیمیان جلودار؛ مجید فتاحی

7.

اثر ویژگی‌های خدمات نرم‌افزاری تلفن همراه بر نگرش و رضایت مشتریان

صفحه 63-73
مرضیه حاجی‌سلیم؛ علی بدیع‌زاده

8.

نقش اعتماد کارکنان به مدیران (اعتماد عمودی) بر موفقیت سیستم مدیریت دانش

صفحه 75-83
سعیده مجیدی؛ میثم مجیدی

9.

طراحی چندهدفه زنجیره تأمین چابک و ارزشی با رویکرد الگوریتم ژنتیک چندهدفه

صفحه 85-93
حسین علی حسن‌پور؛ مرتضی جبله

10.

بررسی نقش تعدیلگر تعهد سازمانی در رابطه میان سرمایه اجتماعی و عملکرد شغلی

صفحه 95-105
نوید صابرمعاش؛ هادی همتیان؛ محمد زرگر؛ ناصر اسماعیل‌زاده؛ جلال ریزانه

11.

تاثیر جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد توسعه محصول جدید

صفحه 107-116
کوروش امامی صالح؛ مریم حسینی؛ الهه عسگری؛ عامر دهقان نجم‌آبادی

12.

توسعه و حل یک مدل تعیین اندازه انباشته دو سطحی با چند روش تولید بوسیله الگوریتم‌ بهینه سازی میرایی ارتعاش

صفحه 117-129
محمد ابراهیمی؛ مقصود امیری

13.

شناسایی عوامل مؤثر بر رشد بانکداری الکترونیک ( با استفاده از تکنیک دلفی )

صفحه 131-140
لطیف امامی؛ فرشید نمامیان

14.

بررسی روابط علی و معلولی و رتبه‌بندی عوامل بحرانی موثر فرار مالیاتی در ایران به کمک ترکیب روش‌های ANP و DEMATEL فازی گروهی

صفحه 141-157
محمد خلیل‌زاده؛ داود صدیقی‌زاده؛ مرتضی واسعی؛ محمدرضا پاشاپور؛ هدیه شاکری

15.

چارچوب ارزش های رقابتی: ابزاری مفید برای شناسایی فرهنگ سازمانی در سازمان ها

صفحه 159-170
غلامرضا کاشانی؛ مسعود اسدی طاهری

16.

بررسی رابطه میان بازار گرایی با عملکرد با میانجی بازاریابی کارآفرینانه در بنگاه‌های کوچک و متوسط

صفحه 171-178
حسین نوروزی؛ اسماعیل شعبانی نژاد؛ رضوان ولایتی شکوهی

17.

مدیریت دانش: حلقۀ ارتباطی میان رهبری تحول‌آفرین و رفتار شهروندی سازمانی

صفحه 171-191
صاحب ایمانی؛ مهدی بصیرت؛ حسین آلبوعباد

18.

اثرات اجزای سود بر بازده سهام و ثبات سود در شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 193-204
احد جان آبادی؛ مرتضی متوسل

19.

طراحی و تبیین الگوی رتبه بندی سازمان‌های تابعه شهرداری‌ها

صفحه 205-218
محمدمهدی قمیان؛ سیدحسام وقفی؛ علی فیاض

20.

تاثیر محتوای پیام تبلیغاتی بر روی قصد خرید کارکنان ستادی شهرداری تهران

صفحه 219-226
شیما یاوری؛ سید محمود صابری

21.

شناسایی عوامل تاثیرگذار در سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در بخش تحقیق و توسعه

صفحه 227-235
مقداد حاجی محمد علی جهرمی؛ سلیمان اله ویردی کلهری

22.

بررسی رابطه میان جهت‌گیری استراتژیک بر میزان مسئولیت اجتماعی

صفحه 237-247
رضا احتشام راثی؛ وحید امینی؛ سعید امینی

23.

تاثیر تبلیغات پیامکی بر ارزش ویژه برند و قصد خرید

صفحه 249-257
مرتضی ملکی مین باش زرگاه؛ عظیم زارعی؛ محبوبه اسدزاده

24.

بررسی و رتبه‌بندی مهم‌ترین علل تمایل مصرف‌کنندگان داخلی در انتخاب محصولات جایگزین خارجی

صفحه 259-269
حسین نوروزی؛ رقیه احمدی

25.

بررسی عوامل موثر بر خریدهای ناگهانی و وسواسی با نقش تعدیل کنندگی ارزش شادمندی

صفحه 271-276
مسعود سمیاری؛ فرشته منصوری موید؛ مجید سمیاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب