برزآبادی فراهانی, نرگس, امامی پور, سوزان, سپاه منصور, مژگان. (1399). اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(62), 33-56.
نرگس برزآبادی فراهانی; سوزان امامی پور; مژگان سپاه منصور. "اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 62, 1399, 33-56.
برزآبادی فراهانی, نرگس, امامی پور, سوزان, سپاه منصور, مژگان. (1399). 'اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(62), pp. 33-56.
برزآبادی فراهانی, نرگس, امامی پور, سوزان, سپاه منصور, مژگان. اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 15(62): 33-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب