1.

مبانی ارزش شناسی تربیت شهروندی در آموزش و پرورش ایران

صفحه 1-32
محمود ارونتن؛ حسن دیناروند؛ جهانبخش رحمانی

2.

اثر بخشی آموزش یادگیری اجتماعی – هیجانی بر اهمال کاری تحصیلی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان

صفحه 33-56
نرگس برزآبادی فراهانی؛ سوزان امامی پور؛ مژگان سپاه منصور

3.

شناسایی شاخصه ها ی مدیریت استعداد در سازمان گمرک ج.ا.ا ( به روش آمیخته)

صفحه 57-82
مراد خوشدل مفیدی؛ محمد رضا باقرزاده؛ اسداله مهرارا

4.

اثربخشی گروه درمانی عقلانی هیجانی رفتاری بر کنش های اجرایی و باورهای غیرمنطقی مادران کودکان مبتلابه نارسایی توجه- بیش فعالی

صفحه 83-98
زهرا رعنایی؛ احمد منصوری؛ علی غنایی چمن آباد؛ سیدعلی کیمیایی

5.

اثر شرکت در کارگاه قبل از ازدواج آموزش مهارت‌های زندگی بر کیفیت زندگی در زوجین دانشجو

صفحه 99-114
جواد رکنی لموکی؛ رضا پاشا؛ فریبا حافظی؛ جمال شمس

6.

تبیین مبانی تربیت سیاسی و اجتماعی اندیشه های جان دیویی و استاد مطهری در تربیت شهروندی

صفحه 115-138
ابراهیم صحرانشین؛ سیداحمد هاشمی؛ عباس قلتاش؛ مختار رنجبر

7.

واکاوی عناصر برنامه درسی شهودی بر اساس بررسی زیباشناسانه دیوان حافظ

صفحه 139-150
فاطمه طاهری؛ نرگس کشتی ارای؛ مریم السادات رنجبر؛ سید هاشم گلستانی

8.

تربیت تشکیلاتی در شجره صالحین کودکان شهرستان دزفول: اقدامها و موانع

صفحه 151-178
سینا عصاره نژاد دزفولی؛ احمدعلی قانع؛ هادی غیاثی

9.

نقش خودکارآمدی تدریس و اشتیاق شغلی در پیش بینی مقاومت در برابر تغییر در معلمان

صفحه 179-194
غفار کریمیان پور؛ سید محمدجابر باقری؛ مهدی معینی کیا

10.

تاثیر آموزش گروهی والدگری راه‌حل- محور به مادران بر پرخاشگری و حل مساله کودکان پیش‌دبستانی

صفحه 197-212
فاطمه موسی‌زاده؛ فریده هاشمیان‌نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب