حاجی محمد علی جهرمی, مقداد, نوروزپور رودپشتی, مریم. (1398). بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای مشتری محوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(50), 43-56.
مقداد حاجی محمد علی جهرمی; مریم نوروزپور رودپشتی. "بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای مشتری محوری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 50, 1398, 43-56.
حاجی محمد علی جهرمی, مقداد, نوروزپور رودپشتی, مریم. (1398). 'بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای مشتری محوری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(50), pp. 43-56.
حاجی محمد علی جهرمی, مقداد, نوروزپور رودپشتی, مریم. بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای مشتری محوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 14(50): 43-56.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب