1.

مدل‌های تصمیم برای ارزیابی و انتخاب تأمین کنندگان در حضور داده‌های اصلی ‏و ترتیبی، محدودیت‌های وزنی و عوامل غیرقابل کنترل: یک رویکرد مبتنی بر ‏DEA‏ با مرز دوگانه

صفحه 1-23
حسین عزیزی؛ رسول جاهد

2.

بررسی کارآیی مصرف انرژی در واحدهای صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد

صفحه 24-42
وحیده رضایی؛ صمد نجاتیان؛ معصومه خانمحمدی

3.

بررسی عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای مشتری محوری

صفحه 43-56
مقداد حاجی محمد علی جهرمی؛ مریم نوروزپور رودپشتی

4.

طراحی مدل هوش تجاری چابک با استفاده از تحلیل مضمون و رویکرد فازی در هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 57-71
احسان افسری؛ جلال حقیقت منفرد؛ طهمورث سهرابی

5.

انتخاب طرح جانمایی با استفاده از رویکرد فازی و روش PROMETHEE II

صفحه 72-87
جابر کلاکی جویباری؛ جعفر کلاکی جویباری؛ رضا حسن زاده

6.

ارائه مدل ریاضی جدید MILP جهت بهینه‌سازی خطوط مونتاژ مختلط با رویکرد فراابتکاری روش ABC-PSO

صفحه 88-100
ندا مظفری؛ حسن مهرمنش؛ محمود محمدی

7.

ارائه الگوی مناسب تبلیغات اثربخش شرکت های دارای واحد طراحی صنعتی

صفحه 101-117
سارا صفاری؛ حسن صادقی نائینی؛ عطاءالله ابطحی؛ جمال الدین طبیبی؛ علی اکبر فرهنگی

8.

بررسی رابطه زنجیره تامین سبز با نوآوری سبز و عملکردسبز

صفحه 118-131
سید قاسم سلیمی زاویه

9.

مطالعه تطبیقی شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد فرصت‌ها و چالش‌های مدیریت کیفیت در صنعت 4 با استفاده از تکنیک BWM

صفحه 132-147
حسنعلی اقاجانی؛ فاطمه زهرا رجبی کفشگر

10.

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی مدیریت زنجیره تأمین مالی(FSCM) با استفاده از از رویکرد آمیخته در صنایع تولید فولاد اصفهان

صفحه 148-157
فرهاد فرهادی؛ علی فائض

11.

ارائه مدلی جهت ارزیابی ریسک پروژه هایEPC در صنعت پتروشیمی مبتنی بر تکنیک‌های FMEA و ANP

صفحه 158-182
فاطمه مهدیان موغاری؛ ناصر صفایی؛ محمد جواد ارشادی

12.

طراحی مدل تکانه های حسی به منظور ایجاد تصویر مثبت برند (مورد مطالعه: صنعت لبنیات)

صفحه 183-202
عبدالکریم تازش؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ وحید رضا میرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب