شکاری, عاطفه, موسوی, سید نجم الدین, غلامی, عبدالخالق. (1399). تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 203-225.
عاطفه شکاری; سید نجم الدین موسوی; عبدالخالق غلامی. "تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1399, 203-225.
شکاری, عاطفه, موسوی, سید نجم الدین, غلامی, عبدالخالق. (1399). 'تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 203-225.
شکاری, عاطفه, موسوی, سید نجم الدین, غلامی, عبدالخالق. تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(45): 203-225.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب