1.

نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی

صفحه 1-20
محمد ذاکری؛ زینب اسماعیلی؛ محمد رحیمیان

2.

ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران

صفحه 21-52
علی امیدی؛ وحیدرضا میرابی؛ ادریس محمودی

3.

نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

صفحه 53-73
سید شهاب الدین دهقان بنارکی؛ زین العابدین امینی سابق؛ احسان ساده

4.

ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس)

صفحه 74-91
مسعود خوارزمی؛ مهدی باقری؛ محمدحسین رنجبر

5.

تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه

صفحه 92-110
آرش حاجی کریمی؛ حسین شکیبی

6.

بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران

صفحه 111-137
سحر ستایش؛ فرهاد حنیفی؛ غلامرضا زمردیان

7.

ارائه الگوی برنامه‌ریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهره‌وری سازمانی

صفحه 138-164
علی داودی؛ کرم اله دانش فرد؛ عبدالخالق غلامی

8.

ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس)

صفحه 165-185
حسین شریفی نیا؛ هوشنگ مومنی وصالیان؛ علیرضا دقیقی اصلی؛ مرجان دامن کشیده؛ مجید فشاری

9.

بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ

صفحه 186-202
سمیرا قشقایی؛ قاسم بخشنده؛ رویا اولین چهارسوقی؛ زهرا حسینی

10.

تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی

صفحه 203-225
عاطفه شکاری؛ سید نجم الدین موسوی؛ عبدالخالق غلامی

11.

بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان

صفحه 226-245
میلاد فرزین؛ مجید فانی؛ مرضیه صادقی

12.

ارائه مدل هویت نام تجاری شرکت مبتنی بر مدیریت فرایند کسب‌وکار

صفحه 246-271
فرزانه زارع مهرجردی

13.

تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت)

صفحه 272-293
فتانه بهاروند؛ میلاد گوران

14.

طراحی مدل مدیریت عملکرد مربیان مهدهای کودک در منطقه مرکزی ایران

صفحه 294-318
ملوک طهماسبی؛ سید احمد احمدی

15.

ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی

صفحه 319-334
محمد نافعی؛ لیلا اندرواژ؛ حمیدرضا سعیدنیا

16.

تأثیر استراتژی آینده‌نگر و تدافعی بر درماندگی مالی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 335-351
نجف نجفی؛ صدیقه طوطیان اصفهانی

17.

بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی

صفحه 352-375
فاطمه نورشرق دهاقانی؛ حسن اسماعیل پور؛ حسین صفرزاده؛ بهروز قاسمی

18.

تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی

صفحه 376-404
مهدی نعیمی نظام اباد؛ حسین وظیفه دوست؛ محمد علی عبدالوند؛ بهناز خدایاری

19.

تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی

صفحه 405-439
میر مرتضی موسوی؛ عسگر پاکمرام؛ جمال بحری ثالث؛ حسن قالیباف اصل

20.

همراستایی استراتژی‌های کسب وکار با استراتژی‌های مدیریت دانش

صفحه 440-456
اصغر بهبودی؛ شهلا سهرابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب