فرزین, میلاد, فانی, مجید, صادقی, مرضیه. (1399). بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 226-245.
میلاد فرزین; مجید فانی; مرضیه صادقی. "بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1399, 226-245.
فرزین, میلاد, فانی, مجید, صادقی, مرضیه. (1399). 'بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 226-245.
فرزین, میلاد, فانی, مجید, صادقی, مرضیه. بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(45): 226-245.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب