نافعی, محمد, اندرواژ, لیلا, سعیدنیا, حمیدرضا. (1399). ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), 319-334.
محمد نافعی; لیلا اندرواژ; حمیدرضا سعیدنیا. "ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 45, 1399, 319-334.
نافعی, محمد, اندرواژ, لیلا, سعیدنیا, حمیدرضا. (1399). 'ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(45), pp. 319-334.
نافعی, محمد, اندرواژ, لیلا, سعیدنیا, حمیدرضا. ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(45): 319-334.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب