جبارزاده, سیدوحید, حیدری, سید عباس, نعمتی‌زاده, سینا. (1399). ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), 74-100.
سیدوحید جبارزاده; سید عباس حیدری; سینا نعمتی‌زاده. "ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 46, 1399, 74-100.
جبارزاده, سیدوحید, حیدری, سید عباس, نعمتی‌زاده, سینا. (1399). 'ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), pp. 74-100.
جبارزاده, سیدوحید, حیدری, سید عباس, نعمتی‌زاده, سینا. ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(46): 74-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب