1.

ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران)

صفحه 1-22
مجتبی کاظمی رهبر؛ علیرضا افشارنژاد؛ زین العابدین امینی سابق؛ احسان ساده

2.

ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان

صفحه 23-39
سمیرا قریب گرکانی؛ بهروز قاسمی؛ سهیل سرمد سعیدی

3.

ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری

صفحه 40-73
عیسی فهیم؛ مجتبی پورسلیمی؛ علی حسین زاده؛ محمد قاسمی نامقی

4.

ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی

صفحه 74-100
سیدوحید جبارزاده؛ سید عباس حیدری؛ سینا نعمتی‌زاده

5.

تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری

صفحه 101-124
سیامک حبیبی؛ رضا شافعی؛ هیرش سلطان آباد

6.

ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی

صفحه 125-148
داود خسروانجم؛ بهزاد کشانچی؛ امیر پورقلی؛ شوانه عبداللهی

7.

رقابت‌پذیری و فضای کسب و کار

صفحه 149-164
محمد کمالی پور؛ رضا زینل زاده

8.

ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک

صفحه 165-181
اصغر باباپور؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویش

9.

شناسایی ‌مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ‌مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری

صفحه 182-200
الهام کیان مهر؛ سهیل سرمدسعیدی؛ بهروز قاسمی

10.

طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت

صفحه 201-225
محمد مختاری؛ ابوتراب علیرضایی؛ حسن جوانشیر؛ محمود مدیری

11.

توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی)

صفحه 226-251
محمد معصوم؛ نگار نوروزی

12.

ارزش در معرض ریسک در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکردهای پارامتریک و ناپارامتریک

صفحه 252-272
ابرهیم قنبری ممشی؛ سیدعلی نبوی چاشمی؛ عرفان معماریان

13.

مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی

صفحه 273-293
محسن اعتماد؛ نوید نظافتی؛ محمد رضا فتحی

14.

بررسی نقش مولفه‌های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه)

صفحه 294-321
نادر نادری؛ پویا نظری؛ سمیرا اکبری

15.

مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی

صفحه 322-348
مریم ظریف ثاقب؛ سیدکامران نوربخش؛ میرفیض فلاح

16.

واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک)

صفحه 349-373
حسین نوروزی؛ فاطمه درویش؛ علی شجاع

17.

ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران

صفحه 374-397
احسان یزدانی؛ سید محمود هاشمی؛ عبدالله نعامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب