قریب گرکانی, سمیرا, قاسمی, بهروز, سرمد سعیدی, سهیل. (1399). ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), 23-39.
سمیرا قریب گرکانی; بهروز قاسمی; سهیل سرمد سعیدی. "ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 46, 1399, 23-39.
قریب گرکانی, سمیرا, قاسمی, بهروز, سرمد سعیدی, سهیل. (1399). 'ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), pp. 23-39.
قریب گرکانی, سمیرا, قاسمی, بهروز, سرمد سعیدی, سهیل. ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(46): 23-39.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب