فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), 40-73.
عیسی فهیم; مجتبی پورسلیمی; علی حسین زاده; محمد قاسمی نامقی. "ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 46, 1399, 40-73.
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. (1399). 'ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(46), pp. 40-73.
فهیم, عیسی, پورسلیمی, مجتبی, حسین زاده, علی, قاسمی نامقی, محمد. ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(46): 40-73.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب