محرمی, نسا, سرداری, باقر. (1399). اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(49), 37-63. doi: 10.30495/jinev.2020.673918
نسا محرمی; باقر سرداری. "اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 49, 1399, 37-63. doi: 10.30495/jinev.2020.673918
محرمی, نسا, سرداری, باقر. (1399). 'اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(49), pp. 37-63. doi: 10.30495/jinev.2020.673918
محرمی, نسا, سرداری, باقر. اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 13(49): 37-63. doi: 10.30495/jinev.2020.673918


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب