1.

طراحی و آزمون الگویی از اثر خودباوری تحصیلی و هیجانات تحصیلی بر عملکرد تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطه‌ای انگیزش تحصیلی در دانشجویان

صفحه 13-36
سعید بختیارپور؛ لاله مهری؛ زهرا افتخارسعادی؛ رضوان همایی

2.

اثربخشی آموزش مهارت‌های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش‌آموزان با علایم اهمال کاری

صفحه 37-63
نسا محرمی؛ باقر سرداری

3.

رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه دانش‌آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز

صفحه 65-91
مریم حسین‌زاده نباتی؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب

4.

تأثیر آموزش برنامه‌نویسی با نرم‌افزار اسکرچ بر مهارت حل مسئله دانش‌آموزان

صفحه 93-107
سمیه رزبان؛ سعید شاه حسینی؛ محسن باقری

5.

رابطه بین ادراک از محیط کلاس و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای ادراک خود

صفحه 109-125
سمیرا صالح اردستانی؛ فرهاد خرمائی

6.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس منبع کنترل تحصیلی در دانش‌آموزان دوره متوسطه

صفحه 127-147
حمیدرضا آریانپور؛ یاسر رضاپورمیرصالح

7.

ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه فلسفه زندگی

صفحه 149-167
غلامرضا گل‌محمدنژادبهرامی؛ بهبود یاری‌قلی

8.

اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی بر کاهش مشکلات رفتاری و بازداری رفتاری در دانش‌آموزان

صفحه 169-184
مریم قهرمان؛ رامین حبیبی‌کلیبر؛ ابوالفضل فرید


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب