موسوی پور, خدیجه, باقرپور, معصومه. (1399). تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), 133-155. doi: 10.30495/jinev.2020.1894157.2137
خدیجه موسوی پور; معصومه باقرپور. "تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 50, 1399, 133-155. doi: 10.30495/jinev.2020.1894157.2137
موسوی پور, خدیجه, باقرپور, معصومه. (1399). 'تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), pp. 133-155. doi: 10.30495/jinev.2020.1894157.2137
موسوی پور, خدیجه, باقرپور, معصومه. تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 13(50): 133-155. doi: 10.30495/jinev.2020.1894157.2137


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب