1.

شاخص‌های روان سنجی مقیاس جو مدارس متوسطه با تأکید بر امنیت، تعهد و محیط مدرسه

صفحه 13-33
عزت اله قدم پور؛ لیلا حیدریانی؛ مهدی برزگربفرویی

2.

مقایسه اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان و آموزش مهارت های بین فردی بر شایستگی روانی-اجتماعی دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه

صفحه 35-57
سحر اسمعیلی؛ علی‌نقی اقدسی؛ امیر پناه‌علی

3.

اثربخشی آموزش هوش‌هیجانی بر پرخاشگری و سازگاری فردی و اجتماعی دانش‌آموزان

صفحه 59-81
آیت‌اله فتحی؛ شروین محمدی؛ صیاد بازدار

4.

ارزشیابی برنامه درسی آموزش معماری ایران بر اساس رویکرد راهبردی با تأکید بر پیوند نظریه و عمل

صفحه 83-112
کریستینه ابراهمیان؛ بهرام وزیری؛ ودیهه ملاصالحی؛ سحر طوفان؛ حسین مرادی‌نسب

5.

بررسی اثربخشی نرم‌افزار آموزشی میشا و کوشا بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی شهر سنندج

صفحه 113-132
نوشین درخشان؛ اکبر رضایی؛ رقیه شاکری

6.

تأثیر رویکرد سنجش برای یادگیری بر ادراک از کلاس و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان

صفحه 133-155
خدیجه موسوی پور؛ معصومه باقرپور

7.

مقایسه اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای فراشناختی و آموزش هم‌ شاگردی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی: دانشآموزان دوره متوسطه دوم

صفحه 157-182
مسعود نظرزاده؛ احمد غضنفری؛ طیبه شریفی؛ رضا احمدی

8.

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر کاهش استرس بر هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان

صفحه 183-206
سارا مرادی؛ منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ سمیه تکلوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب