خلفی, امیر, خواجه ئیان, داتیس, بدیع زاده, علی. (1399). کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 26(76), 13-38.
امیر خلفی; داتیس خواجه ئیان; علی بدیع زاده. "کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 26, 76, 1399, 13-38.
خلفی, امیر, خواجه ئیان, داتیس, بدیع زاده, علی. (1399). 'کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 26(76), pp. 13-38.
خلفی, امیر, خواجه ئیان, داتیس, بدیع زاده, علی. کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 26(76): 13-38.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب