1.

کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب

صفحه 13-38
امیر خلفی؛ داتیس خواجه ئیان؛ علی بدیع زاده

2.

انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب

صفحه 39-58
نیما اسکندری نیا؛ کرم اله دانش فرد؛ ابوالحسن فقیهی

3.

بررسی ساختار داخلی مدل تعالی EFQM با رویکرد ترکیبی نگاشت شناختی فازی و مدل‌سازی معادلات ساختاری در صنایع کاشی و سرامیک استان یزد

صفحه 59-80
سیدحیدر میرفخرالدینی؛ داوود عندلیب اردکانی؛ نسرین جمشیدی

4.

مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار

صفحه 81-102
علی نعمانی صیقلان؛ عباس خمسه؛ تقی ترابی

5.

تبیین الگوی راهبرد چابکی در صنعت خودروسازی کشور بر مبنای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی

صفحه 103-128
عیسی روغنی ممقانی؛ جلال حقیقت منفرد؛ احمد جعفرنژاد چقوشی

6.

طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون

صفحه 129-155
میثم سام بند؛ علی اکبر فرهنگی؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ محمدرضا قائدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب