جعفری کمانگر, فاطمه, ایزدی, صمد, پیروز, غلامرضا. (1399). مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس‌پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(66), 195-214. doi: 10.30486/jsre.2020.1892741.1570
فاطمه جعفری کمانگر; صمد ایزدی; غلامرضا پیروز. "مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس‌پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17, 66, 1399, 195-214. doi: 10.30486/jsre.2020.1892741.1570
جعفری کمانگر, فاطمه, ایزدی, صمد, پیروز, غلامرضا. (1399). 'مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس‌پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 17(66), pp. 195-214. doi: 10.30486/jsre.2020.1892741.1570
جعفری کمانگر, فاطمه, ایزدی, صمد, پیروز, غلامرضا. مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس‌پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 17(66): 195-214. doi: 10.30486/jsre.2020.1892741.1570


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب