1.

طراحی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی در نظام آموزش عالی مهارتی (مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی)

صفحه 1-21
مریم هادی زاده؛ علی‌اکبر خسروی بابادی؛ علیرضا عصاره؛ رضا نوروززاده

2.

تبیین بسترهای آزادسازی برنامه درسی در دورۀ ابتدایی

صفحه 22-38
رضا معصومی نژاد؛ اسکندر فتحی‌آذر؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب

3.

واکاوی شایستگی‌های معلمان عشایر کوچنده: مطالعه پدیدارشناسانه

صفحه 39-61
یعقوب رحیمی پردنجانی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ جعفر جهانی؛ مهدی محمدی

4.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در پوچی برنامه درسی مدارس ابتدایی (مطالعه موردی منطقه آموزش‌وپرورش شهرستان مراغه)

صفحه 62-79
زهرا محمد بنیاد؛ محمد علی مجلل چوپوقلو

5.

طراحی برنامه درسی تفکر مستقل برای دانش‌آموزان دورۀ متوسطه

صفحه 80-94
جمال معمر حور؛ مرضیه دهقانی؛ الهه حجازی؛ کیوان صالحی

6.

شناسایی موانع درس‌پژوهی در دورۀ ابتدایی از منظر کارگزاران آموزشی

صفحه 95-115
ام البنین احمدی حاجی؛ مرجان کیان؛ مجید علی عسگری؛ سهیلا هاشمی؛ رضا ساکی

7.

شناسایی موانع توسعۀ مدارس طبیعت

صفحه 116-132
فرزانه سلیمانی؛ نادر سلیمانی؛ اختر جمالی؛ رضا شعبان نژاد خاص

8.

بررسی تحلیلی میزان توجه به ابعاد زیبایی‌شناسی تربیت شهروندی در کتاب‌های درسی دورۀ اول ابتدایی

صفحه 133-147
فاطمه آشپز؛ طیبه ماهروزاده؛ مریم بناهان قمی؛ پروین صمدی

9.

دانش ضمنی دبیران زبان انگلیسی دورۀ دوم متوسطه از ارزشیابی کیفی: با تأکید بر روش‌های خودآزمایی و پوشه‌کار

صفحه 148-165
شادی نصرتی؛ محبوبه خسروی؛ مصطفی قادری

10.

تعیین شاخص‌های عملکرد آموزشی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره‌گیری از تحلیل سلسله‌مراتبی فازی

صفحه 166-183
آزاده چنگیزی محمدی؛ ناصر میرسپاسی؛ تورج مجیبی؛ محمود اوتادی

11.

شناسایی چالش‌ها و راهکارهای بهبود طرح سوادآموزی خواندن با خانواده: مطالعۀ موردی استان هرمزگان

صفحه 184-194
مختار ذاکری؛ محمود صباحی زاده

12.

مقایسه تأثیر آموزش رویکرد کلاس معکوس و درس‌پژوهی بر خلاقیت نگارشی دانشجو معلمان در درس نگارش خلاق

صفحه 195-214
فاطمه جعفری کمانگر؛ صمد ایزدی؛ غلامرضا پیروز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب