شمس الدینی, سهیلا, حنیفی, فرهاد, میرابی, وحیدرضا. (1399). تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), 127-145.
سهیلا شمس الدینی; فرهاد حنیفی; وحیدرضا میرابی. "تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 47, 1399, 127-145.
شمس الدینی, سهیلا, حنیفی, فرهاد, میرابی, وحیدرضا. (1399). 'تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), pp. 127-145.
شمس الدینی, سهیلا, حنیفی, فرهاد, میرابی, وحیدرضا. تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(47): 127-145.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب