1.

تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)

صفحه 1-24
مجید احمدی؛ شهلا سهرابی؛ سارا تهذیبی

2.

تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای

صفحه 25-41
زهرا عاقل فدیهه؛ اسماعیل حسن پور؛ حمیدرضا میرابی؛ مهدی باقری

3.

تعیین مهم‌ترین استراتژی‌های تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکه‌ای فازی از نوع مقدار تعدیل‌شده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران)

صفحه 42-61
سارا هداوند؛ محمد ابراهیم محمدپور زرندی؛ مهرزاد مینویی

4.

رابطه بین مؤلفه‌های رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگی‌کاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی

صفحه 62-80
مهدی حسین پور؛ محمد پورداد

5.

طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری

صفحه 81-103
حسین عادلخانی؛ فریده حق شناس کاشانی

6.

طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی

صفحه 104-126
مجید میرزامحمدی؛ کریم حمدی؛ مهرداد نوابخش

7.

تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP)

صفحه 127-145
سهیلا شمس الدینی؛ فرهاد حنیفی؛ وحیدرضا میرابی

8.

بررسی عوامل موثر بر بهبود جذب منابع مالی بخش خصوصی

صفحه 146-171
ندا رزمی

9.

طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان

صفحه 172-196
رضا بیگ مرادی؛ علیرضا روستا؛ اسفندیار دشمن زیاری

10.

طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران

صفحه 197-213
سالومه زریه؛ جمشید عدالتیان؛ مهران مختاری لاکلایه

11.

تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان

صفحه 214-234
افروز سفیدگر؛ حسین وظیفه دوست

12.

بررسی کارآمدی محتوای اطلاعاتی گزارشگری مالی برون‌سازمانی در پیش‌بینی رفتار بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری تحلیل همبستگی بنیادی

صفحه 235-266
الهه صفایی

13.

بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 267-290
مهرانه بهمنش؛ صدیقه طوطیان؛ نیلوفر میرسپاسی

14.

ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران

صفحه 291-313
علی اصغر عبدالرحیمیان؛ علی اصغر انواری رستمی؛ میرفیض فلاح

15.

طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی)

صفحه 314-339
شیوا قوامی لاهیجی؛ حمیدرضا میرابی؛ مهدی باقری؛ سراج الدین محبی

16.

نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء)

صفحه 340-360
احسان ابراهیمی ورکیانی؛ مهرزاد مینویی؛ عارفه فدوی اصغری؛ زاداله فتحی

17.

بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)

صفحه 361-384
سید مجید سید حسینی؛ سینا نعمتی زاده؛ میر فیض فلاح

18.

ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور

صفحه 385-398
امید یونسی؛ غلامرضا معمازاده طهران

19.

بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ )

صفحه 399-419
علیرضا شیخ؛ شیوا اسلامی

20.

شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت)

صفحه 420-454
سروش معتمدی فرد؛ امیر بیات ترک؛ جلال حقیقت منفرد

21.

شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی

صفحه 455-472
کامران رسولی؛ پرویز سعیدی؛ محمد رضا چراغعلی؛ محمد باقر گرجی

22.

بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل.

صفحه 473-493
عباس نیکزاد؛ محمدرضا کاباران زادقدیم

23.

بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران)

صفحه 494-514
محمد حبیبی؛ مجتبی معظمی؛ سید محمود هاشمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب