قوامی لاهیجی, شیوا, میرابی, حمیدرضا, باقری, مهدی, محبی, سراج الدین. (1399). طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), 314-339.
شیوا قوامی لاهیجی; حمیدرضا میرابی; مهدی باقری; سراج الدین محبی. "طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 47, 1399, 314-339.
قوامی لاهیجی, شیوا, میرابی, حمیدرضا, باقری, مهدی, محبی, سراج الدین. (1399). 'طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), pp. 314-339.
قوامی لاهیجی, شیوا, میرابی, حمیدرضا, باقری, مهدی, محبی, سراج الدین. طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(47): 314-339.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب