احمدی, مجید, سهرابی, شهلا, تهذیبی, سارا. (1399). تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), 1-24.
مجید احمدی; شهلا سهرابی; سارا تهذیبی. "تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 47, 1399, 1-24.
احمدی, مجید, سهرابی, شهلا, تهذیبی, سارا. (1399). 'تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), pp. 1-24.
احمدی, مجید, سهرابی, شهلا, تهذیبی, سارا. تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(47): 1-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب