سید حسینی, سید مجید, نعمتی زاده, سینا, فلاح, میر فیض. (1399). بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), 361-384.
سید مجید سید حسینی; سینا نعمتی زاده; میر فیض فلاح. "بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 47, 1399, 361-384.
سید حسینی, سید مجید, نعمتی زاده, سینا, فلاح, میر فیض. (1399). 'بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), pp. 361-384.
سید حسینی, سید مجید, نعمتی زاده, سینا, فلاح, میر فیض. بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 12(47): 361-384.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب