اخگری, نسرین, کشتکار, مهران, احمدی شریف, محمود. (1399). شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(2), 91-122.
نسرین اخگری; مهران کشتکار; محمود احمدی شریف. "شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 2, 1399, 91-122.
اخگری, نسرین, کشتکار, مهران, احمدی شریف, محمود. (1399). 'شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(2), pp. 91-122.
اخگری, نسرین, کشتکار, مهران, احمدی شریف, محمود. شناسایی ابعاد و مؤلفه های کلان مدل نوآورانه ارتقاء مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش تجاری و بررسی روابط بین آنها. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1399; 10(2): 91-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب